Saturday 20 May 2017

Njuter av det fina livet!

Okej, wow ... vad har jag haft för mig sen sist jag skrev ett blogginlägg här?
Jo ... Äntligen har älskade Sam kommit hit, till Sverige(!!). Vilket år vi har haft! Vi träffades förra sommaren (kanske kan berätta om detta en annan gång) när han gjorde en Europa-resa och stannade till i Sverige. Efter första stund med Sam har det varit han och jag. Förra hösten var jag i Australien där han är född och uppvuxen, nu ska han bo i Sverige ett tag. Finner inga ord. Det är en dröm!


Jag har under veckan som snart leder mot sitt slut hunnit med lite yoga, det har blivit en och annan smoothie (vin likaså) och sedan har jag jobbat. Mycket händer både privat och på jobbet, mycket roligt så jag försöker bara att hänga med. Jag kan ibland bli lite stressad över att jag inte har orken kvar att göra sådant som jag älskar att göra, exempelvis skriva, rita och läsa. Men ... jag ska försöka ta mig tiden för dessa saker nu i sommar.

Nu ska jag göra mig iordning eftersom att jag snart måste röra mig vidare. Denna lördag ska jag spendera med Sara, Andreas och lilla Adele. Som det ser ut nu ska vi dra mot Nynäshamn och njuta av dagen. Sam kommer inte att följa med då han faktiskt är på äventyr i Malmö och sedan gör en kort tripp till Amsterdam. EFTER DET kommer han att hålla sig hemma här ett tag hehe.

Trevlig lördag!

No comments:

Post a Comment