Monday 1 October 2018

En videohälsning innan det bär av ...

Wow, it took me some time to decide if I was going to make this a public video or not. In the end I just felt that it was too complicated to have it private and try to share it with my closest family and friends. So I made it public ... 

The video is in Swedish but you can choose English subtitle (not the best but its there). I have not decided if future videos should be in Swedish or in English, I guess time will tell. 






Swedish summary: 
Det var mycket velande innan jag beslutade för att göra videon offentlig. Jag orkade inte med krånglet att försöka dela med specifika nära och kära, det var lättast att bara göra det tillgängligt för alla så därav mitt beslut. Än vet jag inte om alla videon kommer att vara på svenska (så som den ovan), jag antar att tiden får avgöra det. Det går att lägga till engelsk undertext (dock inte den bästa). Vi ses!


No comments:

Post a Comment