Thursday 21 February 2019

Landar i vardagen


Det är torsdag, jag har hunnit jobba och städa lite samt provat Magnums veganska glass ... supergod! PÅ en TORSDAG haha ... ibland får man gotta sig på veckodagarna.

Idag är Sam upptagen med både skola och plugg – han skolar om sig till kock, så glad för hans skull! Det är aldrig försent att följa sina drömmar. Glöm inte det! Jag ska snart ut på en promenad i närområdet och sedan kanske ägna min dag åt att illustrera/rita innan det är dags för mitt möte som jag har 18:00 ikväll.

Helgen är ju snart här igen och just nu planerar vi inte våra dagar allt för mycket eftersom att Sam pluggar och vi båda jobbar. Vi håller på att kika närmare på mitt visum och måste dyka ner i det den här helgen också. Sam måste dessutom plugga mer på lördagen och på söndag ska vi hem till en släkting åt Sam. Mycket roligare än så blir det nog inte.

Måste bara visa en bild på mig från igår när jag har på mig min fina leopardmönstrade skjorta – ÄLSKAR DEN! Så. Nu har jag fått det ur mitt system haha ... 



No comments:

Post a Comment