Sunday 1 March 2020

Vår dotter är här!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här på bloggen – är bloggar snart ett dött fenomen eller värt att hålla kvar vid liv? För den som inte har något emot engelska kan följa mig på Youtube där jag uppdaterat mer:




Vår dotter kom till världen via ett planerat kejsarsnitt då hon låg i säte. Det gick smidigt trots att hon var fast med fötterna i livmodern, fast med huvudet i revbenen, hade navelsträngen runt halsen två varv och badade i alldeles för mycket vätska ... ni läste rätt ... det var en hel del vår lilla sessa fick stå ut med innan hon mötte oss. Hon föddes den 30 januari och är alltså lite mer än en månad gammal. Vi har gett henne namnet Louella och kallar henne mestadels Lulu eller Loulis.

De första veckorna var utmanande och jag kommer snart spela in en ny video där jag förklarar varför jag fann den första tiden tuff. Idag är jag mer bekväm i min nya mammaroll.

Välkommen vår underbara vackra dotter. 
Pappa och mamma är så tacksamma för dig.
Du är och kommer alltid att vara enormt älskad.

No comments:

Post a Comment