Sunday 12 March 2017

Inflyttad men bo:ar fortfarande

Oj, tiden bara rinner iväg och jag har verkligen haft fullt upp med att flytta in i min lägenhet. Det har dessutom varit mycket på jobbet så jag har verkligen inte haft mycket energi över till annat. Nu äntligen börjar det lugna ner sig lite, tack och lov!

I fredags hade jag faktiskt min första tvättid här på det nya stället, kanske inte det roligast fredagsnöjet men behövligt. Jag spenderade lördagen med min mamma, vi var på Ikea och Rusta för att införskaffa en bokhylla och matta till min lägenhet. Det blev även ett stopp på Pizza Hut där vi beställde en ordentlig lunch, hehe. 

Jag ska försöka visa lite bilder från min lägenhet senare, det är fortfarande inte klart och min soffa har inte anlänt än – den borde komma på lördag – men det kan vara kul att dokumentera processen. Man kan ju tjuvkika på min Instagram-kanal där jag uppdaterat bättre.



No comments:

Post a Comment