Sunday 26 March 2017

Uppdatering sedan sist vi hördes

Tiden går verkligen fort och det är alltid något som dyker upp, när jag väl har fått tid över till att andas och landa så har jag helst valt att göra ingenting. Men det är så klart inte sant. Under de senaste två veckorna har jag haft konferens med jobbet, varit på releasefest för boken "Bettys värld" som jag VERKLIGEN ser fram emot att läsa och utöver det har jag även varit på författarfrukost, tvättat, handlat, yogat, läst, ritat, tittat på några avsnitt av Grace and Frankie samt Förhäxad och mycket mer. 

Jag älskar att våren verkar vara på väg nu. Äntligen ljus och värme! Som jag har längtat och saknat efter detta. Bästa tiden på året! Nu ska jag skrapa ihop mig, leta fram några nyttiga smoothies och/eller recept och sedan tar mig till affären. Hoppas att ni får en fin söndag!





No comments:

Post a Comment