Sunday 18 June 2017

En vacker sommardag på Skansen

Idag passade jag och Sam på att umgås extra mycket eftersom han i skrivandets stund sitter på ett plan på väg till Ibiza. Är jag avundsjuk? Åhja! Men han kommer tillbaka på torsdag och jag har endast fyra arbetsdagar nästa vecka så låt oss se det positiva i det hela 😉

Vad gjorde vi? Jo, det blev ett spontant besök till Skansen, en av Stockholms mysigaste platser om du frågar mig. Det var så himla härligt att bara lunka runt, hålla den jag älskar i handen samtidigt som du ser djuren njuta av denna fantastiskt fina sommardag. Uttern låg på rygg i vattnet och björnarna lekte med varandra i sin lilla utomhuspool. Det var så fint att mitt hjärta bubblade över av kärlek!

Utöver vacker utsikt och underbart sällskap njöt vi även av maten. Vi åt mackor, korv med bröd, en meny var på Burger King och drack finkaffe.  Nu sitter jag hemma och är hög på livet! Tack Universum för den här dagen 💝














No comments:

Post a Comment