Friday 6 January 2017

Pannkaksfrukost mitt i vintern!

Idag körde min lillasyster på stort och gjorde pannkaksfrukost. Hon sa bestämt att jag inte fick äta något innan så det fick bli en kopp kaffe medan jag väntade. Och visst var det värt väntan ... jag är SÅ mätt nu! Känns lite märkligt att äta pannkaksfrukost när det är snö ute, jag associerar nämligen detta som en sommarrätt. Men jag klagar inte!

Idag, och gärna resten av helgen, vill jag inte gå utanför dörren. Jag vill vara hemma och pyssla med diverse grejer, exempel: rita, läsa, påbörja vårt 3000-bitars pussel, se på film/serier och så vidare. Jag förstår att jag låter som någon långt över kanske 50 år och kanske inte så mycket som någon under 30 år ... men vad gör det? 

"Gör det du tycker är roligt och strunta i vad andra tycker" är en av livets alla motton!





No comments:

Post a Comment