Sunday 1 January 2017

Första dagen på det nya året

God morgon 2017 och januari! Gårdagen, nyårsafton, var riktigt trevlig. Vi åt god mat, spelade spel, lyssnade på musik och skojade runt. Inget galet festande vilket var skönt. Visst blev det drinkar, bubbel och cider men det höll sig ändå rätt kontrollerat får jag säga ... haha 😆

Det är helt sjukt vad snabbt tiden går och det får en att tänka på tiden vi har här och nu. Det är första dagen på det nya året så det känns naturligt att bli lite filosofisk och sentimental. Jag borde lägga till det på min lista av nyårslöften, att sluta kasta bort tid på sådant som inte är viktigt. Då tänker jag på andra negativa människor och på sådant som jag egentligen inte vill göra framför allt. Jaja ...

Det blir hur som helst är fin dag, blå himmel, friska fläktar och kanske poppar solen fram om bara för en stund. Det kanske låter klyschigt men ... Carpe diem! 😀





No comments:

Post a Comment