Sunday 22 January 2017

Upptäck Element SPA (Stockholm)


Angelica och Emilie, mina två fantastiska kollegor och vänner, bjöd mig på en spa-dag hos Elements spa på Clarion Hotell (Skanstull) – som en födelsedagspresent eftersom att jag fyller år den 24 januari. Är de inte fina?! Love them! 💕

Jag har varit här en gång tidigare och då gjorde jag en skrubb-behandling som var fantastisk. Den här gången blev det fokus på att umgås med tjejerna, basta och njuta av lugnet. Wow, vad underbart det var!

Hur var miljön?
Mycket fräsch och trevlig. Det var litet men det gjorde inte så mycket. Det fanns vanlig bastu, ångbastu, kalldusch och en trevlig pool – som även gick att njuta av utomhus.

Hur var ljudnivån och de andra gästerna?
Det var lagom ljudnivå, folk pratade men det var inget skrik och alla var trevliga. Skön och harmonisk stämning. I bakgrunden spelades lugn musik. Mycket trevligt.

Var det prisvärt?
Söndagar 395 kr/person, dagpaket. Jag tycker att priset var okej, hade det kostat 295 kr/person hade jag tyckt att det var mer prisvärt. Vi fick gott te att dricka, fräsch frukt att äta, vi kunde basta, simma och sitta still med en bok eller tidning. Vuxenstämning och väl behövligt. Jag tycker att det borde ha funnits fler aktivitetspass att välja mellan på söndagen, exempel vinyasayoga eller yinyoga. Dessutom hade jag vela att spa-delen var lite större.

Läs mer på deras hemsida: 
elementsspastockholm.com







(Detta är inget samarbete).

No comments:

Post a Comment